mandag 4. juli 2016

Når en plutselig blir hentet...

...og ikke helt vet hvorfor !! Den følelsen :)


Jeg ble hentet her en dag av Zelda's matmor Therese,
Hun tok meg med i buret mitt, og vi kjørte avsted nesten en times tid.


Jeg forstod ikke helt hvorfor matmor H ikke var med meg,
men det gjorde ingen ting, for plutselig glemte jeg alt rundt meg :)


Jeg fikk for første gang i mitt liv
hilse på en nydelig Powder puff med navnet Bella.
Hun hadde tydeligvis løpetid, så her hadde jeg ingen tid å miste.

Jeg hilste på henne flere ganger etter dette,
og hun kom til og med hjem der jeg bor, og jeg tror hun likte meg godt.

Jeg har ikke hilst på Bella på en stund, men i går ble jeg satt i bur
og plassert trygt i matfar A sin bil sammen med matmor H
og vi kjørte avsted ca en times tid.

Hva vi skulle, kan dere lese om i neste blogginnlegg :)


Mange klemmer fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar