søndag 31. juli 2016

Cosima flytter inn

Ser dere at Mat-mor har forandret litt på Headeren ?

Det har hun gjort fordi lille Cosima har flyttet inn her med oss nå.
Jeg er så heldig å få ha en av valpene jeg er pappa til (i et kull på 7 stk)
boene her med meg, Mat-mor og Mat-far.



Mat-mor har kjøpt en egen hundeseng, rosa hundelenke, rosa Flexibånd
og noen egne biteleker til Cosima.

Små valper biter nemlig på alt de kommer over :)


Da Cosima kom til oss her i går, så fikk vi hilse på hverandre 
etter at Cosima hadde tisset og bæsjet på gresset.

Jeg synes hun var ganske så flink som klarte å holde seg nesten en time 
i bil fra der Mat-mor og Mat-far hentet henne.


Jeg synes Cosima er kjempe søt,
og kanskje litt ekstra søt med ett øre opp og ett øre ned :)


Cosima var så trøtt da Mat-mor skulle ta en hunde-selfie
at hun sovnet i Mat-mors hånd :)


Det er jo en baby, og babyer trenger mye søvn
så da ble hun lagt ned i den nye hundesengen sin.


Hun sover litt...


...og vips så er hun våken igjen :)


Takk for at du labber innom bloggen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar