onsdag 19. februar 2014

Å finne seg til rette i nytt hjem...

Jeg fant meg fort til rette i det nye hjemmet jeg kom til.
Det var ingen valpesøsken som skulle plage og leke hele tiden, 
men istede mye kos, spising, litt lek og mye soving :)


Jeg elsker enda når solen skinner inn gjennom vinduene,
da finner jeg meg fort en plass i solen.
Dette har jeg gjort helt siden jeg var bitte liten valp som dere ser...


Så avslappet og så i min helt egen lille verden :)))
Utrolig å tenke på at jeg har vært så liten...


Mange nye inntrykk og fordøye når en flytter til et nytt hjem,
så en liten valp blir fort trøtt :)


Matmor-H liker dette bildet så godt...
Jeg tar en skikkelig gjesp, men det ser mest ut som jeg uler som en ulv :)))

Takk for at du tittet innom her hos meg


Hilsen fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar