onsdag 19. februar 2014

Pelsdotten Buddy, det er MEG det...

Jeg ble født 18.07.2010 og ble en av fire i søskenflokken.
2 jenter og 2 gutter... For et leven vi holdt :)))


Her ligger vi med mammaen våres og får mat,
jeg er den som ligger lengst til
høyre i bildet.


 Jeg er altså en pappilon, jeg er svart og hvit i pelsen og har klare brune øyner,
og som matmor sier, så har jeg en bitte liten lakris nese :)))


Her hviler jeg sammen med en av mine søsken :)


Jeg flyttet inn hos matmor og matfar i oktober 2010
da jeg var 8 uker gammel....
Det var kjempeskremmende å kjøre bil for aller første gang,
men matfar kjørte pent og forsiktig mens matmor strøk meg over pelsen
og snakket rolig til meg hele veien.
Jeg husker ikke så mye fra da jeg var helt liten,
men jeg tror jeg hadde det fint :)


Her på bloggen, vil min matmor fortelle litt om meg og hvordan jeg er som hund.
Hun kommer helt sikkert til å legge ut masse bilder,
for hun elsker å ta bilder av meg i alle mulige
situasjoner :)))

Håper du labber innom igjen for å se hvordan det står til :)))


Hilsen fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar